• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ 
دكتر محمد غفاری به عنوان سرپرست واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان قدس منصوب شد

در نشستی که در روز ۳ بهمن ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات بیمارستان قدس برگزار شد، دکتر محمد غفاری، به عنوان سرپرست واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان قدس معرفی گردید.

در این نشست که با حضور دکتر مهدی علیزاده رییس بیمارستان قدس، اعضای هیات علمی، معاون اجرایی، مدیر پرستاری و سرپرستان بخش های تابعه بیمارستان حضور داشتند دکتر سیدمهدی میرهاشمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن تشکر از زحمات دکتر شبنم جلیل‌القدر به خاطر زحمات دوره تصدی سرپرستی واحد از دکتر محمد غفاری به دلیل قبول مسئولیت واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان قدس تشکر کرد.

دکتر میرهاشمی در این نشست گفت: حجم بالایی از داده‌ها و اطلاعات در واحدهای علمی، آموزشی و پژوهشی وجود دارد که واحد توسعه تحقیقات بالینی می‌بایست امکان جمع‌آوری درست آنها را فراهم کند.

وی با بیان اینکه واحد توسعه تحقیقات بالینی از اسناد بالادستی وزارت بهداشت است خواستار تشکیل شورای پژوهشی بیمارستان جهت تسریع تصویب پروپوزال ها، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی و همچنین شناسایی و تعیین اولویت های پژوهشی گروه های آموزشی بیمارستان‌ شد.

وی بر ضرورت انجام کار پژوهشی و تحقیقاتی به صورت تیمی تاکید کرد و در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر علیزاده به عنوان رییس بیمارستان قدس با پویایی و سرعت بیشتر به اهدافی که در نظر داریم در پژوهش برسیم.

دکتر محمد غفاری سرپرست جدید واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان قدس در ادامه نشست گفت:ضمن اینکه علاقه در انجام کارهای تحقیقاتی بسیار موثر است اما ساختارهای ارتقای شغلی و داشتن رزومه کاری خوب  مستلزم داشتن امتیازات پژوهشی است.

وی افزود واحد توسعه تحقیقات بالینی این بیمارستان نوپاست و ما باید به سرعت کار را آغاز کنیم تا سریعتر به اهداف پژوهشی دست پیدا کنیم.

وی خواستار مشارکت کارشناسان پرستاری در پروژهای تحقیقاتی شد و گفت باید از همکاران این بخش در طرح های تحقیقاتی استفاده شود.

دکتر اردشیر علیزاده مسئول واحد ثبت بیماری ها و پیامدهای سلامت معاونت توسعه تحقیقات در این نشست گفت هرچه اساتید ما در دانشگاه بیشتر باشد باعث افتخار ما خواهد بود که در این دانشگاه دانشجو و رزیدنت باشیم و فعالیت کنیم و باید به این سمت پیش برویم.

دکتر مهدی علیزاده رییس بیمارستان نیز در بخش پایانی نشست اظهار داشت هر چه کار پژوهشی و مقالات یک شخص بیشتر باشد اعتبار آن فرد در مجامع علمی و دانشگاهی بیشتر خواهد بود و این انگیزه خوبی است برای افرادی که اهداف بزرگ در سر دارند و جهانی فکر میکنند. وی افزود پرستاران باید در فیلد پرستاری پژوهش کنند و پژوهش در پرستاری اهمیت زیادی دارد و ما حتما به این امر کمک خواهیم کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0