• ساعت : ۰۹:۲۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ 
موفقیت تیم دانشگاه علوم پزشكی قزوین در دومین رویداد ملی تكتون -1401

تیم دانشگاه علوم پزشکی قزوین در دومین رویداد ملی ماراتون تکنولوژی های آموزش علوم پزشکی  (تکتون-1401) موفق به کسب رتبه اول شد.
به گفته زهرا نجاتی فر کارشناس مرکز رشد زیست فناوری پزشکی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین و سرپرست تیم شرکت کننده، ایده تیم دانشگاه علوم پزشکی، آموزش مجازی با کمک هوش مصنوعی و تکنیک بازیوارسازی بر اساس توسعه عدالت آموزشی است و امکان سفارشی سازی بر اساس ترم دانشگاهی و ارتباط آنلاین اساتید با دانشجویان را در طول بازی دارد.
وی با بیان اینکه هدف از طراحی این ایده ارتقا آموزش و تقویت مهارت حل مسئله و خودکارآمدی با طراحی فضایی برای یادگیری و سرگرمی طبق استاندارد های آموزشی بوده گفت ماراتون فناوری­های آموزشی علوم پزشکی یا به اختصار تکتونTechathon  رویداد نوآورانه در حوزه آموزش علوم پزشکی است که به شناسایی ایده ها و حمایت از آنها می پردازد.
نجاتی فر در تشریح اصطلاح بازیوارسازی گفت: بازیوارسازی بیانگر یک رویکرد نسبتاً جدید است که عناصر و مکانیسمهای طراحی بازی کلاسیک را در فعالیت های روزمره تلفیق می کند و نتیجه مستقیمی در افزایش سطح ارتباطات کاربران دارد. کاربرد بازیوارسازی در ارائه بازخورد سریع و تجربه یادگیری بهتر، تغییرات نگرش و رفتار در زمان کوتاه، بهبود عملکرد دانشجویان و همچنین افزایش تعامل و رضایت فراگیران است. بازیهای جدی با طراحیهای مختلف بر روی حل چالشها تمرکز دارند. این بازیها با هدف حمایت از آموزش دانشجویان فعالیت می کنند.
گفتنی است در این تیم نجمه چگینی دانشجوی ارشد روان پرستاری و آیلار هشترودی فارق التحصیل کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی نیز حضور داشتند.
روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین، این موفقیت را به تیم دانشگاه و جامعه سلامت استان قزوین تبریک می گوید و برای اعضای این تیم، آرزوی تداوم موفقیت ها را دارد.
 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.0.15.0
    V6.0.15.0