یف
|
عنوان خدمت |
عنوان زیرخدمت |
نحوه ی ارائه زیرخدمت |
راهنمای استفاده از خدمت |
اطلاعات تکمیلی زیرخدمت |
FAQ
سوالات متداول
|
SLA
بیانیه سطح توافق خدمت
|
شماره تماس و نام واحد پاسخگوی خدمت
(پیش شماره 028)
|
رسید زمان دار |
آدرس
خدمت
الکترونیکی
|
1 |
ارائه خدمات پژوهشی در حوزه علوم پزشکی (16052587000) |
انتشار مقاله در مجلات دانشگاه های علوم پزشکی
16052587101
|
الکترونیکی |
مجله دانشگاه علوم پزشکی قزوین نشریهای علمی و غیرانتفاعی است. این مجله با هدف ارتقای سطح دانش علمی متخصصان، پژوهشگران، کارشناسان و علاقه مندان رشته های علوم پزشکی؛ کمک به ایجاد ارتباط میان مراکز آموزشی، علمی و تحقیقاتی به منظور تبادل تجربه و دستاوردهای تازه علمی و کمک به توسعه بهداشت و سطح سلامت جامعه انتشار مییابد.
نشریات علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ، با هدف ارتقای آموزش و پژوهش و انتشار یافتههای جدید پژوهشی و توسعه علم و یا فناوری در زمینههای مختلف علوم پزشکی به ارایه خدمت بررسی و انتشار مقالات به پژوهشگران در سطح ملی و بین المللی میپردازد.
|
|
مستندات مورد نیاز جهت انتشار مقاله چه مواردی می باشد؟
1. لینک صفحه اصلی مجله
2. لینک راهنمای ارسال مقاله
3. لینک راهنمای نگارش
|
|
عاطفه خشکچالی
33357036 - داخلی 2663
|
کدرهگیری از طریق سامانه |
|
پرداخت پاداش مقالات علوم پزشکی به دانشجویان علوم پزشکی
16052587100
|
در حال حاضر توقف خدمت پرداخت پاداش بر اساس اسناد بالادستی صورت گرفته است |
فرآیند ثبت نام در سامانه جامع پژوهش |
الکترونیکی |
سامانه جامع پژوهان، جهت مدیریت طرح های پژوهشی، پژوهشگران، محققین و نخبگان، مقالات چاپ شده، سامانه تشویق مقالات، مقالات ارائه شده، ابداعات و اختراعات، در بافت های مختلف دانشگاهی، دانشکده ها، مراکز تحقیقاتی، واحد تحقیق و توسعه نصب شده و در حال بهره برداری می باشد. |
|
1. جهت استفاده بهینه از سامانه، بهتر است با مرورگر Google Chrome و یا FireFox باز شود.
2. در حین ثبت، توجه گردد که هیچ کدام از فیلدهای ستاره دار تکراری نباشند در غیر اینصورت روند ثبت نام باید از اول تکرار گردد.
3. حتماً گزینه های دریافت ایمیل و پیام کوتاه انتخاب گردند تا پس از تأیید مدیر سیستم نام کاربری و رمز عبور برای پژوهشگر ارسال گردد. (لازم به ذکر است کاربرانی که سیستم پیام تبلیغاتی گوشی همراه خود را غیر فعال نموده اند، پیام نام کاربری و رمز عبور را به صورت پیامک دریافت نخواهند کرد.) |
|
عفت ملکی فرد
33357039 - داخلی 2646
|
پس از ثبت طرح ، کد طرح از طریق سامانه قابل مشاهده است |
|
برگزاری کارگاه ها و همایش های علوم پزشکی
16052587103
|
ترکیبی |
آیین نامه برگزاری کارگاه ها به محض ابلاغ برای کارشناسان مربوطه طی یک جلسه تبیین می شود. موضوعات کارگاه ها از کارشناسان و اعضای هیئت علمی نیازسنجی می شود. برنامه عملیاتی سالیانه برگزاری کارگاه ها تدوین می شود. موضوعات در جلسه بررسی برنامه عملیاتی سالیانه این موضوع بررسی، اصلاح و تصویب می شوند. مدرسین کارگاه ها در داخل و خارج دانشگاه با پیشنهاد کارشناسان و تایید رئیس گروه اطلاع رسانی پزشکی تعیین و دعوت به همکاری از ایشان به عمل می آید.
کارگاه ها بصورت الکترونیکی و حضوری برگزار می گردد.
لینک کارگاه های الکترونیکی جهت شرکت کاربران اعلام می شود.
|
|
مراحل:
دریافت درخواست کارگاه ها تا تایید شورای برنامه ریز آموزشی
تایید عناوین تا تدوین سرفصل کارگاه ها
تعیین رئوس مطالب تا انتخاب مدرس
تعیین مدرس تا صدور مجوز
اخذ مجوز تا اطلاع رسانی کارگاه
اطلاع رسانی تا برگزاری کارگاه
|
|
کارشناس امور کارگاه ها و مسئول روابط عمومی : مصطفی لطیفی امامی
028-33337006 داخلی 2668
|
عدم مصداق |
|
انتشار کتاب در حوزه علوم پزشکی
16052587102
|
الکترونیکی |
کتاب هایی که جهت بررسی صلاحیت و اخذ مجوز چاپ از طریق اتوماسیون اداری دریافت شده اند، پس از بررسی اولیه توسط رئیس گروه اطلاع رسانی توسط کارشناس برای ارسال به داور آماده میشود. داوران با توجه به حیطه موضوعی کتاب با اخذ صلاحدید و تایید رئیس گروه اطلاع رسانی تعیین میشوند. کتاب در مرحله اول از طریق اتوماسیون برای حداقل دو داور به همراه فرم داوری کتاب ارسال میشود. سپس برای دریافت نظرات داوران در مهلت مقرر پیگیری های تلفنی توسط کارشناس صورت میپذیرد.
به منظور تشویق و ترغیب اعضای هیئت علمی، به انتشار آثار ارزنده در حوزه علوم پزشکی ، دانشگاه با توجه به بودجه مصوب و بر اساس قوانین و مقررات موجود اقدام به ارائه تسهیلات ، و اطلاع رسانی مناسب در این راستا نموده است و همواره سعی بر این است که ضمن رعایت قوانین و مقررات ابلاغی و بر اساس رسالت دانشگاه به صورت سالانه عملکرد مورد پایش و ارزیابی قرار گیرد. 1- هدف : هدف این است که با افزایش رشد کیفی و کمی کتب منشره دانشگاه ، دسترسی اساتید و دانشجویان به آخرین دستاوردهای علمی آسانتر گردیده و موجبات زیر فراهم گردد: • کمک به اشاعه وترویج علوم و فنون در زمینه های مختلف به ویژه علوم پزشکی. • کمک به افزایش دانش اعضای هیئت علمی، دانشجویان و اندیشمندان ، سایر افراد جامعه
|
|
مراحل فرآیند چاپ کتب به چه صورت می باشد؟
- درخواست چاپ تا اتمام داوری اولیه
- اصلاحات کتاب تا داوری نهایی
- تایید داور ناظر تا تصویب چاپ کتاب
- تصویب کتاب تا اخذ شابک
- اخذ شابک تا اخذ فیپا
- اخذ مجوزها تا زمان چاپ
|
|
کارشناس اطلاع رسانی پزشکی، آیسا ملکی
028-33337006 داخلی 2654
|
عدم مصداق |
|
2 |
ارائه خدمات کتابخانه ای به دانشجویان علوم پزشکی
(16052586000)
|
16052586100
|
الکترونیکی |
این خدمت عبارت است از فراهم آوردن دسترسی کاربران (اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان) دانشگاه به منابع اطلاعاتی علمی به صورت الکترونیک و از طریق اینترنت. در این خدمت، تعامل با خدمت گیرنده به صورت غیر حضوری، از راه دور و از طریق اینترنت انجام می گیرد. گزارش گیری دسترسی خدمت گیرندگان به منابع علمی علوم پزشکی، برای بعضی پایگاه های اطلاعاتی در قالب میزان استفاده آن ها از پایگاه ها انجام می شود. |
|
نحوه ی دسترسی به پایگاه های تمام متن رایگان چگونه است؟
از طریق سایت کتابخانه مرکزی بخش پایگاه های اطلاعاتی ، مجموعه منابع اطلاعاتی رایگان قابل دسترس می باشد.
|
|
کارشناس اطلاع رسانی پزشکی، آیسا ملکی
028-33337006 داخلی 2654
|
عدم مصداق |
|
16052586101
|
ترکیبی |
این خدمت عبارت است از فراهم آوردن امکان "امانت منابع و اسناد علمی علوم پزشکی" برای افراد مشمول استفاده از منابع و خدمات کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی قزوین . افراد برای استفاده از این خدمت می بایست در یکی از کتابخانه های دانشگاه عضو شده باشند. در خدمت فوق، تعامل با خدمت گیرنده به صورت حضوری انجام می گیرد. فرد متقاضی امانت موظف است برای دریافت خدمت شخصا به کتابخانه مراجعه نماید.
فرایند درخواست امانت بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد
در فرایند امانت کتاب ،بخش تحویل کتاب بصورت حضوری انجام می شود.
|
|
تعداد کتابخانه های تابعه دانشگاه ؟ شامل 11 کتابخانه، مستقر در دانشکده ها و مراکز آموزشی و درمانی می باشد.
نحوه ی عضویت در کتابخانه به چه صورت می باشد؟
جهت دریافت راهنما به سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه مراجعه نمایید
لینک مشاهده صفحه پرسش از کتابدار
|
|
رییس گروه اطلاع رسانی پزشکی ، دکتر شهرزاد غلامی
028-33335447 داخلی 2665
|
رسید زمان دار از طریق سامانه قابل رویت است |
|